27 Şubat 2012 Pazartesi

Merhaba zavallılığımın nirvanaya ulaştığı dönemm
Veya "Yalnızım dostlarım yalnızım yalnızz"
Şu Bloğu açalı aylar oldu adam bi b.k yazmadığımı fark ettim..
Hadi dedim kızım Amy konuştur kalemini
en azından buna yakın bir şey söyledim..
Kitap okumak hergün yaptığım rutin bir aktivitedir. En kötü tarafı kitabın kalmadığında eline geçeni okuma durumudur. Evden, arkadaşlardan, ondan, bundan derken nasıl oluyorsa gelmiş geçmiş ne kadar aşk kitabı varsa hepsini okudum. Ayyyyyyy bende istiyoruuumm diye triplere de girdim evet. En son ki durum malum pijamalarla evde oturup,kitap okuyarak "beyaz atlı prens" bekleme evresi biri de çıkıp demiyor ki arkadaşım nahh bulursun böylee.. Başladık bi kere. Ve geldik şuanki son evreme bu böyle olmayacak dedim büyük değişikliklere gittim(!) Okuduğum kitap türünü değiştirdim -bi yerden başlamak lazım- tarihi romanlar okumaya başladım Selçuklularla ilgili ne kadar kitap varsa okudum sanırım hatta o kadar çok okudum ki içimdeki komünist'in, hippi'nin ve hatta Lennon ruhunu bir kısmı öldü, Turan diye nutuklar atmaya başlayacağım. Bu kadarla kalsa iyi arkadaşım ben Alpaslanın yaptığı savaşları okumak istiyorum niye illa Alpaslan-Selcan aşkını gözüme sokuyorsunuz ki.. Aylardır görmediğim hatta tanımadığım bi adamdan bahsediyorum ben hala ısrarla yeni birileri lazım diye çırpınıyorum iştee. O değil de adam resmen kayboldu. Fısıltıyı okuyan bilir Patch'in yerli şubesini bulmuştum oysa ki işte budur demiştimm. Siyah tişörtüyle gözleri aynı renk,keçi sakallı,sol kolunun dirseğinde ahtapot dövmesi olan her tarafından coolluk akan, paçoz halimle bile ilgilenen ilik gibi bir adam bulmuştum-kas mevzusuna bilerek ve isteyerek girmedim,elim varmadı- bu sefer oldu demiştim, elbette nahh oldu. Adam bir an da resssmenn kayboldu. Salakk kadınn bekle şimdi. Beklediğim insan portresinin yerine koydum aslında onu. Yeni biri lazım bana, aşk lazım. Yıllardır deneyerek arayanlardandım doğru adamı son ilişkiden sonra dedim kızım bekle biraz o gelsin sana iki şekilde de bişi olmadı tabii sepetlerin efendisi oldum çıktım.


Ana fikir aramayın,beklemeyin yaz dedi içimdeki kadınlardan biri yazdım, arada başka biri devreye girince bir b.ka benzemedi.
I'm Every Woman,
It's all in me
Bütün mesele..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder